CARGOFAST

Логістика з досвідом, якістю та надійністю
GOOGLE ADS
+ 6.2 M Показів
(охоплення ЦА)
+ 124 K Кліків

(переходів на сайт)
+ 2.55 % CTR

(клікабельність РК)
$ 0.043 Середній CPC
(Cost Per Click)

Клієнт: Cargofast Ltd

Бренд: Cargofast

Інструменти: Google Ads, Benchmark

Цілі: Популяризація бренду в цільовому B2B сегменті, підвищити кількість звернень щодо послуг Cargofast через корпоративний сайт

Про проект: Співпраця з Cargofast розпочалася в 2019 році і велася на протязі 
6 місяців проектної роботи по Google Ads

Про компанію Cargofast

Cargofast — приватна експедиторська та NVOCC-компанія заснована у Бразилії, з більш ніж 50-річним досвідом роботи у сфері логістики. Працює у широкому спектрі міжнародних експедиторських послуг, що охоплюють весь світ. Основою бізнесу Cargofast — є експедування вантажів, логістика та дистрибуція.

Компанія заслужила репутацію надійного й орієнтованого на клієнта постачальника логістичних рішень. Мета Cargofast — стати логістичним провайдером повного циклу, що пропонує оперативний зв'язок і бездоганну якість обслуговування за конкурентоспроможними цінами.

Фото морського порту взято за для прикладу, так як основним напрямом діяльності Cargofast є морські перевезення

Мета проєкту

Оскільки ніша міжнародної логістики в країні є дуже конкурентною у зв'язку з мілкими локальними перевізниками яких досить багато, та зі світовими брендами які також представленні в Україні, ми обрали стратегію максимально сталих та перевірених часом направлень рекламування.

Оцінка ринку та стратегії конкурентів

На першому етапі ми провели об'ємне дослідження маркетингових стратегій понад 30 конкурентів, як великих, так і невеликих гравців на ринку логістики. 
Цей аналіз дав розуміння, які інструменти та підходи використовують конкуренти для досягнення результатів, а також виявив ринкові тренди та можливості.

Ми оцінювали такі параметри:

  • Рекламні стратегії конкурентів: Google Ads, SEO, контент-маркетинг
  • Порівняння підходів до таргетингу
  • Аналіз ставок і бюджету

Отримана інформація дала нам змогу розробити унікальну стратегію просування, націлену на випередження конкурентів шляхом точної сегментації та агресивної рекламної політики.

Google Ads: Комплексний підхід до просування

Для залучення трафіку і підвищення впізнаваності бренду використовувалися різні інструменти Google Ads:

Пошукові кампанії (Google Search) — з поділом за ключовими запитами та послугами Cargofast. Кампанії були спрямовані на цільову аудиторію, яка активно шукає логістичні послуги в Україні.

Google Display Network (GDN) — банерні оголошення, таргетовані за інтересами та демографією, дозволили значно розширити охоплення.

Smart-кампанії — автоматизовані кампанії, які оптимізували рекламу в реальному часі на основі даних про користувачів та їхню поведінку.

Performance Max (PMax) — нові можливості для комплексного охоплення за допомогою Google Ads через усі можливі канали, включно з пошуком, YouTube та Gmail

DSA-кампанії (Dynamic Search Ads) — динамічні оголошення допомогли охопити додаткові пошукові запити та залучити аудиторію, яка шукає логістичні рішення.

RLSA та RDMLSA — ретаргетингові кампанії дали змогу повертати користувачів, які вже відвідували сайт Cargofast, та показувати їм персоналізовані пропозиції.

Приклад креативів для рекламної кампанії Cargofast

Результати Google Ads

Комплексний підхід до Google Ads і детальний аналіз конкурентів дозволили досягти наступних результатів за шість місяців роботи:

Охоплення: понад 6,2 млн користувачів, що значно підвищило впізнаваність бренду серед цільової аудиторії.

Кліки: понад 124 000 кліків, що вказує на високий інтерес до послуг компанії, та влучання в цільову нішову аудиторію.

CTR (клікабельність оголошень): 2,55%, що значно перевищує середні показники для ніші логістики та перевезень на момент співпраці.

CPC (вартість за клік): $0,043 що зробило рекламу максимально економічною.

Фото морських перевезень взято за для прикладу, так, як основним напрямом діяльності Cargofast є морські перевезення

Складнощі просування ніші міжнародної логістики, та їх вирішення

1. Як Stratton допоміг Cargofast підвищити ефективність логістичних кампаній, оптимізувати бюджети та отримати більше клієнтів через Google Ads.

Проблема: Конкуренція в ніші логістики може призвести до високої вартості кліків, знижуючи рентабельність реклами.
Рішення: Оптимізація кампаній за допомогою вузького таргетингу за ключовими словами і регіоном, а також використання ремаркетингу.

2. Труднощі з таргетингом

Проблема: Неправильне визначення цільової аудиторії.

Рішення: Використання довгострокових ключових слів і географічної сегментації для точного охоплення клієнтів, які потребують міжнародних логістичних послуг.

3. Довгий цикл продажів

Проблема: Тривале прийняття рішень, що знижує миттєві конверсії.

Рішення: Динамічний ремаркетинг для повернення користувачів, які виявили інтерес, і lead nurturing через email або персоналізовані пропозиції.

4. Відстеження конверсій через телефон

Проблема: Труднощі з відстеженням телефонних дзвінків, викликаних рекламою.

Рішення: Інтеграція call-tracking інструментів (наприклад, Ringostat) для точного відстеження дзвінків, які надходять від Google Ads, і оцінки ефективності кампанії.

Висновки

Робота з логістичною компанією Cargofast показала, наскільки важливим є детальний аналіз ринку та конкурентного середовища для розробки успішної рекламної стратегії. Завдяки використанню потужних інструментів Google Ads та регулярного моніторингу конкурентів нам вдалося значно збільшити охоплення бренду, знизити вартість кліків і залучити велику кількість цільового трафіку.

Цей кейс підкреслює, що грамотний маркетинговий підхід може вивести бренд на новий рівень навіть на конкурентному ринку логістичних послуг.

ДОСЯГАЄМО ЦІЛЕЙ РАЗОМ!