BENCHMARK

Вимірюйте успіх, порівнюйте та покращуйте
ONE STEP AHEAD

ПЕРЕВАГИ

Оцінка
Дає змогу порівняти ключові метрики вашого бізнесу (конверсія, трафік, LTV) з конкурентами і середніми ринковими показниками
Покращення
Порівняння показників рекламних кампаній з галузевими стандартами допомагає визначити, які канали є найкращими
Тренди
Регулярний бенчмаркінг допомагає відстежувати зміни на ринку і передбачати тренди. Компанії, що використовують дані, завжди на крок попереду
Задоволеність
Порівняння показників клієнтського досвіду (наприклад, NPS, швидкість доставки) з лідерами ринку допомагає покращувати обслуговування

МЕТОДИКА

01 Разом з замовником визнаємо цілі для бенчмаркінгу та основні показники які ми хочемо покращити
02 Визначаємо ключові показники для бенчмаркінгу. Це можуть бути: CPL, CAC, LTV та інші
03 Використовуємо аналітичні інструменти, щоб зібрати дані за всіма обраними метриками
04 Порівнюємо свої результати з показниками конкурентів або середніми галузевими метриками
05 Виявляємо відхилення що допомагає визначити ключові точки зростання та пріоритети
06 На основі результатів порівняння створюємо план оптимізації та покращень результатів KPI
07 Надаємо рекомендації щодо адаптації до динаміки ринку і конкурентоспроможності

ІНСТРУМЕНТИ

+15% Регулярне використання
підвищує видимість у пошуку
SE Ranking
Інструмент для моніторингу позицій конкурентів у пошуковій видачі та аналізу ключових слів. Він дає змогу відстежувати зміни в SEO-стратегіях конкурентів, виявляти їхні найефективніші ключові фрази та аналізувати трафік
+18% Підвищує CTR
(клікабельність)
SpyFu
Фокусується на аналізі платних і органічних пошукових кампаній конкурентів. Він надає дані про те, які ключові слова використовують конкуренти в Google Ads, які бюджети вони виділяють на рекламу
100% Покращує розуміння
динаміки бізнесу
Looker Studio
Інструмент для візуалізації даних з різних джерел. Він дає змогу об'єднувати дані в зручні дашборди, що допомагає порівнювати метрики в реальному часі та відстежувати динаміку показників для кожного сегменту
Досвід роботи з компанією Stratton Analytics був зручним, приємним і результативним. Хлопці дуже добре організовані та передбачувані в своїх діях.
Відмінна компанія. Співпрацюємо не перший рік з контекстної реклами та seo оптимізації. Завжди в курсі всіх нових трендів і змін у рекламі та SEO просуванні.
Працюючи з компанією STRATTON, ми відчули професіоналізм, увагу до деталей та оперативне виконання завдань. Агенція чудово розуміє наші потреби.
Надійний і відповідальний партнер, оперативно реагує на виконання всіх поставлених ТЗ, а також ініціативно пропонує шляхи для вдосконалення та оптимізації нашого проєкту.
Працюю з данною командою вже 4 роки, відповідальні, компетентні, фахівці своєї справи. Рекомендую.
У листопаді 2017 року почали співпрацю з PPC (контекстна реклама) з Stratton Analytic Company. Через 5 місяців — поліпшили показник конверсії в 2 рази.
За період співпраці істотно масштабували рекламні бюджети та повернення інвестицій у бізнес, дуже задоволений результатами.
Працюю з агенцією протягом трьох років в різних каналах залучення трафіку, професійна команда та позитивні люди. Рекомендую.
У «блакитному океані» інтернет-маркетингу компанія Stratton Analytics стала нашим надійним штурманом.
У червні 2018 року розпочали співпрацю з PPC, хлопці впоралися з роботою на 5+, вирішили залишитися у них на обслуговування.
SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, ТЗ від seo спеціалістів закривали 99,9% проблем.
Своєчасність, орієнтованість на бізнес-задачі, системність та гнучкість — важливі для нас якості при виборі партнера і Stratton закриває кожну з них.
Звертайтеся до Stratton, якщо ваша ціль:
Розширити канали нового трафіку Збільшити продажі через сайт Масштабуватися та обійти конкурентів Знизити ціну конверсії на сайті Підняти видачу сайту у пошуку Google Значно підвищити показник ROI Нова конверсійна аудиторія
GROWTH
HACKING

FAQ's

Що таке Benchmark і навіщо він потрібен моєму бізнесу?

Benchmark — це процес порівняння ключових показників вашого бізнесу з результатами конкурентів або ринковими стандартами. Він допомагає визначити, де ви відстаєте і в яких сферах можна поліпшити показники. Наприклад, порівняння конверсії або вартості ліда з конкурентами покаже, наскільки ефективно працює ваша воронка продажів. Компанії, які регулярно використовують бенчмаркінг, збільшують свою ефективність на 15-20%.

Які метрики можна аналізувати за допомогою Benchmark?

Ви можете аналізувати ключові показники для вашого бізнесу, такі як:

  • Конверсія і вартість залучення клієнта (CAC)
  • Середній чек і LTV (довічна цінність клієнта)
  • Показник відмов і швидкість завантаження сайту
  • Результати рекламних кампаній і ROI

Ці метрики допомагають виявити слабкі та сильні сторони та намітити шляхи для зростання.

Як часто потрібно проводити Benchmark-аналіз?

Рекомендується проводити бенчмаркінг щоквартально або кожні півроку, щоб відстежувати зміни на ринку та адаптувати стратегії. У деяких галузях з високою динамікою (наприклад, e-commerce) доцільно проводити аналіз щомісяця, щоб вчасно коригувати маркетингові та операційні процеси.

Де взяти дані для Benchmark?

Ми використовуємо комбінацію джерел:

  • Інструменти аналітики (Google Analytics, Similarweb) для аналізу вашого сайту
  • Галузеві звіти та дослідження ринку
  • Публічні дані конкурентів і їхні маркетингові активності
  • Внутрішні метрики (конверсія, CPA) для порівняння з попередніми періодами

Ці дані дають повне уявлення про поточний стан бізнесу і можливості для поліпшення.

10 років Багаторічний досвід
у різних ринкових нішах
+ 500 Успішно завершених
проектів за весь період
$ 18 M Revenue в управлінні
команди Stratton
367 % Середній ROAS
по клієнтам за 2024 рік
Звʼязатися з профільним спеціалістом для обговорення бізнес-задач
ВИРІШИТИ БІЗНЕС-ЗАВДАННЯ