БЕЗПЕКА
ПАРТНЕРСТВО
ЗАВДАННЯ НІШІ
ІНСТРУМЕНТИ
Швидко залучаємо цільових клієнтів, збільшуючи продажі та впізнаваність вашого бренду аудиторією пошукової системи Google
META ADSПідбираємо цільову аудиторію за інтересами, залучаємо її у соціальних мережах Meta: Facebook, Instagram
STRATEGYДопомагаємо бізнесу ефективно досягти цілей, оптимізуючи ресурси, спрямовуючи маркетинг на закриття ROI
FORECASTINGКороткострокові та довгострокові прогнози очікуваних доходів від маркетингу забезпечить стабільний вектор стратегії
HACKING
FAQ's
Які ефективні канали маркетингу краще використовувати для просування продукції та послуг у ніші безпеки?
Ефективними каналами для цієї ніші є Google Ads та SEO. Контекстна реклама допомагає залучити клієнтів, які шукають рішення для безпеки просто зараз, а SEO — збільшити органічний трафік. Також важливі соцмережі та YouTube для відеооглядів продукції, які наочно демонструють можливості систем. Email-маркетинг корисний для підтримки контакту з потенційними та наявними клієнтами.
Як діджитал маркетинг може допомогти збільшити продажі IP-камер?
Реклама в Google націлена на залучення покупців, готових до покупки, а ремаркетинг допомагає повернути тих, хто зацікавився продуктом, але не завершив покупку. Відеоогляди на YouTube і таргетована реклама в соцмережах також підвищують довіру та інтерес. Впровадження акцій і знижок стимулює швидкі покупки. У середньому, така комплексна стратегія може збільшити продажі на 15-25%.
Як швидко можна побачити результати від рекламних кампаній у наданні послуг з встановлення та обслуговування відеоспостереження?
Контекстна реклама Google Ads і реклама в соцмережах починають приносити видимі результати вже в перші 1-2 тижні. Для підвищення органічного трафіку через SEO потрібно більше часу — від 3 до 6 місяців. Ми постійно оптимізуємо кампанії, щоб адаптуватися до поведінки аудиторії та поліпшити результати.
Як переконати клієнтів у необхідності покупки інструментів безпеки через рекламні кампанії у мережі інтернет?
Для підвищення довіри ми використовуємо огляди продуктів, демонстрацію їхньої ефективності через кейси та приклади використання. Відгуки реальних клієнтів, відеоматеріали та детальні інструкції допомагають показати, що продукт надійний. Ремаркетинг із персоналізованими пропозиціями та акціями також стимулює тих, хто роздумує, ухвалити рішення про покупку.
у різних ринкових нішах
проектів за весь період
команди Stratton
по клієнтам за 2024 рік