FORECASTING

Приймайте рішення сьогодні, щоб вигравати завтра
GREAT PURPOSES

ПЕРЕВАГИ

Управління
Прогнозна аналітика допомагає нам передбачити попит на товари з урахуванням сезонності, трендів та даних аналітики бізнесу
Персоналізація
На основі аналізу поведінки та фактичних покупок клієнтів прогнозна аналітика формує персоналізовані пропозиції та акції для ЦА
Розподілення
Прогнози дають змогу точно розподілити рекламний бюджет між каналами та визначити, які кампанії принесуть найбільшу віддачу від реклами
Планування
Прогнозна аналітика дає змогу заздалегідь планувати продажі й уникати непередбачених втрат. Це особливо важливо в періоди сезонних сплесків

МЕТОДИКА

01 Збираємо дані з різних джерел: CRM, рекламних платформ (Google Ads, Facebook Ads), веб-аналітики
02 Очищуємо зібрані дані від дублікатів, помилок і аномалій, створюємо їх у зручному форматі
03 Визначаємо та узгоджуємо з замовником показники які будуть прогнозуватися
04 Формуємо та налаштовуємо математичні моделі для прогнозування
05 Тестуємо моделі на частині історичних даних та порівнюємо прогнози з реальними показниками
06 Візуалізуємо та надаємо прогнози у вигляді графіків та таблиць із ключовими показникам
07 Використовуємо прогнози для планування маркетингових кампаній та розподілу бюджетів

ІНСТРУМЕНТИ

+25% Підвищує CTR
рекламних оголошень
Keyword Planner
Інструмент який допомагає підбирати ключові слова. Він надає дані про популярність запитів, рівень конкуренції та вартість кліків (CPC), що дає змогу ефективно планувати рекламні кампанії та стратегію контент-маркетингу
+18% Підвищує
конверсію сайту
Google BigQuery
Хмарна платформа для аналізу великих даних. Вона дає змогу e-commerce бізнесам збирати й аналізувати величезні масиви даних у режимі реального часу та будувати прогнозні моделі для покращення результатів
+25% Підвищує
точність планування
IBM SPSS
Потужний інструмент для статистичного аналізу та прогнозування. Використовується для обробки великих даних і створення моделей на основі історичної інформації, що допомагає передбачити споживчу поведінку
Досвід роботи з компанією Stratton Analytics був зручним, приємним і результативним. Хлопці дуже добре організовані та передбачувані в своїх діях.
Відмінна компанія. Співпрацюємо не перший рік з контекстної реклами та seo оптимізації. Завжди в курсі всіх нових трендів і змін у рекламі та SEO просуванні.
Працюючи з компанією STRATTON, ми відчули професіоналізм, увагу до деталей та оперативне виконання завдань. Агенція чудово розуміє наші потреби.
Надійний і відповідальний партнер, оперативно реагує на виконання всіх поставлених ТЗ, а також ініціативно пропонує шляхи для вдосконалення та оптимізації нашого проєкту.
Працюю з данною командою вже 4 роки, відповідальні, компетентні, фахівці своєї справи. Рекомендую.
У листопаді 2017 року почали співпрацю з PPC (контекстна реклама) з Stratton Analytic Company. Через 5 місяців — поліпшили показник конверсії в 2 рази.
За період співпраці істотно масштабували рекламні бюджети та повернення інвестицій у бізнес, дуже задоволений результатами.
Працюю з агенцією протягом трьох років в різних каналах залучення трафіку, професійна команда та позитивні люди. Рекомендую.
У «блакитному океані» інтернет-маркетингу компанія Stratton Analytics стала нашим надійним штурманом.
У червні 2018 року розпочали співпрацю з PPC, хлопці впоралися з роботою на 5+, вирішили залишитися у них на обслуговування.
SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, ТЗ від seo спеціалістів закривали 99,9% проблем.
Своєчасність, орієнтованість на бізнес-задачі, системність та гнучкість — важливі для нас якості при виборі партнера і Stratton закриває кожну з них.
Звертайтеся до Stratton, якщо ваша ціль:
Розширити канали нового трафіку Збільшити продажі через сайт Масштабуватися та обійти конкурентів Знизити ціну конверсії на сайті Підняти видачу сайту у пошуку Google Значно підвищити показник ROI Нова конверсійна аудиторія
GROWTH
HACKING

FAQ's

Що таке прогнозна аналітика і як вона допоможе моєму бізнесу e-commerce?

Прогнозна аналітика використовує історичні дані та алгоритми машинного навчання для передбачення майбутніх подій, таких як продажі, поведінка клієнтів або попит на товари. В e-commerce це допомагає оптимізувати запаси, поліпшити рекламні кампанії та персоналізувати пропозиції для клієнтів. Бізнеси, які впровадили прогнозну аналітику, збільшують конверсію на 10-20% і зменшують операційні витрати на 15-25%.

Які дані необхідні для прогнозної аналітики?

Для точного прогнозування ми збираємо дані з різних джерел:

  • Історичні дані про продажі та трафік
  • Дані з CRM про поведінку клієнтів і купівельну активність
  • Маркетингові метрики: витрати на рекламу, конверсії, ROI
  • Зовнішні чинники: сезонність, акції, знижки

Що більше якісних даних, то точнішими будуть прогнози й вищою ефективністю ухвалених рішень.

Як скоро можна побачити результати від впровадження прогнозної аналітики?

Перші прогнози та висновки можна отримати протягом 2-4 тижнів після збору та налаштування даних. Для коригування моделей і оптимізації бізнес-процесів може знадобитися 1-3 місяці. Систематичний моніторинг і оновлення прогнозів дають змогу поліпшити їхню точність і досягти максимальних результатів уже протягом 6 місяців.

Як прогнозна аналітика знижує ризики та збільшує прибуток?

Прогнозна аналітика допомагає заздалегідь передбачити коливання попиту і планувати запаси, що скорочує ризик дефіциту або надлишків товарів. Персоналізація пропозицій підвищує лояльність клієнтів і збільшує довічну цінність клієнта (LTV). Також оптимізація рекламних кампаній на основі прогнозів знижує витрати на 10-15% і збільшує ROI на 15-25%.

10 років Багаторічний досвід
у різних ринкових нішах
+ 500 Успішно завершених
проектів за весь період
$ 18 M Revenue в управлінні
команди Stratton
367 % Середній ROAS
по клієнтам за 2024 рік
Звʼязатися з профільним спеціалістом для обговорення бізнес-задач
ВИРІШИТИ БІЗНЕС-ЗАВДАННЯ