GOOGLE ADS

Комплексний підхід з орієнтацією на ROI
INTEGRATED APPROACH

ПЕРЕВАГИ

Швидкість
Змога швидко залучати трафік, значно підвищуючи видимість, продажі та середній чек ваших продутів та послуг в найкоротші терміни (до 1 місяця)
Рентабельність
Забезпечує рентабельність, даючи змогу ефективно контролювати бюджет, отримувати результат від інвестицій у маркетинг
Впізнаваність
Допомагає швидко збільшити прибуток, впізнаваність бренду, охоплюючи широку цільову аудиторію, значно посилити присутність на ринку
Зростання
Прискорює зростання бізнесу, залучаючи нових клієнтів, збільшуючи продажі через точкове таргетування, а також оптимізацію реклами

МЕТОДИКА

01 Аналіз історичних данних та аудит точок зростання рекламного акаунту Google Ads замовника
02 Аналіз ринку та стратенгічних маркетингових дій конкурентів для роботи на випередження
03 Перевірка коректності роботи, налаштувань Google Analytics 4.0, підготовка технічних завдань
04 Налаштування та запуск рекламних кампаній згідно узгодженної стратегії зростання
05 Аналіз проміжних результатів, оптимізація рекламних кампаній згідно стратегії ROI
06 Запуск HADI-циклу по пріорітетним категоріям формування та швидке тестування гіпотез
07 Розгорнута звітність, підсумки прогнозування та планування наступного періоду робіт

ІНСТРУМЕНТИ

$0.47 Середній CPM
ціна за тисячу переглядів
Google Shoping
Дає змогу бізнесу ефективно демонструвати товари безпосередньо для пошуку Google із зображеннями, цінами та описами. Це збільшує видимість, залучає цільовий трафік, стимулює швидкі покупки
>9% Середній CTR
показник клікабельності
Google Search
Допомагає бізнесу залучати цільову аудиторію, виводячи сайт на перші позиції в пошуковій системі Google за ключовими запитами. Це збільшує видимість сайту, залучає більше клієнтів, сприяє зростанню продажів
3.28% Середній відсоток
конверсії для ecommerce
Performance Max
Автоматично оптимізує рекламу на всіх каналах Google (пошук, YouTube, Gmail, інші), щоб збільшити охоплення, підвищити конверсії, ефективно розподіляючи бюджет для максимальної віддачі від інвестицій у рекламу
Досвід роботи з компанією Stratton Analytics був зручним, приємним та результативним. Хлопці дуже добре організовані та передбачувані в своїх діях.
Відмінна компанія. Співпрацюємо не перший рік з контекстної реклами та seo оптимізації. Завжди в курсі всіх нових трендів і змін у рекламі та SEO просуванні.
Працюючи з компанією STRATTON, ми відчули професіоналізм, увагу до деталей та оперативне виконання завдань. Агенція чудово розуміє наші потреби.
Надійний і відповідальний партнер, оперативно реагує на виконання всіх поставлених ТЗ, а також ініціативно пропонує шляхи для вдосконалення.
Працюю з даною командою вже понад 4 роки, відповідальні, компетентні, фахівці своєї справи. Рекомендую.
У листопаді 2017 року почали співпрацю з PPC (контекстна реклама) з Stratton Analytic Company. Через 5 місяців — поліпшили показник конверсії в 2 рази.
За період співпраці істотно масштабували рекламні бюджети та повернення інвестицій у бізнес, дуже задоволений результатами.
Працюю з агенцією протягом трьох років в різних каналах залучення трафіку, професійна команда та позитивні люди. Рекомендую.
У «блакитному океані» інтернет-маркетингу компанія Stratton Analytics стала нашим надійним штурманом.
У червні 2018 року розпочали співпрацю з PPC, хлопці впоралися з роботою на 5+, вирішили залишитися у них на обслуговування.
SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, ТЗ від seo спеціалістів закривали 99,9% проблем.
Своєчасність, орієнтованість на бізнес-задачі, системність та гнучкість — важливі для нас якості при виборі партнера і Stratton закриває кожну з них.
Звертайтеся до Stratton, якщо ваша ціль:
Розширити канали нового трафіку Збільшити продажі через сайт Масштабуватися та обійти конкурентів Знизити ціну конверсії на сайті Підняти видачу сайту у пошуку Google Значно підвищити показник ROI Нова конверсійна аудиторія
GROWTH
HACKING

FAQ's

Скільки часу потрібно, щоб побачити результати від Google Ads?

Перші результати можна побачити вже протягом 1-2 тижнів після запуску кампанії. На цьому етапі ми оцінюємо клікабельність (CTR), вартість кліка (CPC) і отримані конверсії. Однак для досягнення стійких результатів і оптимізації кампаній потрібно 1-2 місяці активної роботи: тестування креативів, коригування ключових слів і таргетингу.

Який бюджет потрібен для ефективної роботи Google Ads?

Рекомендований бюджет залежить від вашої ніші, конкурентності запитів і цілей кампанії. Наприклад, у конкурентних сферах, таких як e-commerce або нерухомість, рекомендований денний бюджет може починатися від 50-100 доларів на день. Ми можемо почати з тестового бюджету, щоб зрозуміти, які ключові слова і оголошення працюють краще, а потім масштабувати кампанію для підвищення ефективності.

Як вибрати правильні ключові слова для кампанії?

Ми використовуємо інструменти для вибору ключових слів (Google Keyword Planner та інші), щоб знайти висококонверсійні запити. Важливо вибрати баланс між високочастотними та низькочастотними ключовими словами, щоб охопити різні сегменти аудиторії. Також ми регулярно аналізуємо ефективність запитів та прибираємо нерелевантні ключові слова, що допомагає оптимізувати бюджет та підвищити ROI.

Як зменшити вартість кліка і підвищити ефективність кампаній?

Для зниження вартості кліка ми оптимізуємо кампанії через точний таргетинг, виключення нерелевантних ключових слів і поліпшення показника якості оголошень (Quality Score). A/B тестування допомагає вибрати найефективніші оголошення та креативи. Також ми використовуємо розширення оголошень (наприклад, додаткові посилання або адресу), що покращує CTR і знижує CPC на 10-20%.

10 років Багаторічний досвід
у різних ринкових нішах
+ 500 Успішно завершених
проектів за весь період
$ 18 M Revenue в управлінні
команди Stratton
367 % Середній ROAS
по клієнтам за 2024 рік
Звʼязатися з профільним спеціалістом для обговорення бізнес-задач
ВИРІШИТИ БІЗНЕС-ЗАВДАННЯ