LINKEDIN ADS

Залучайте професіоналів та розвивайте бізнес
BUSINESS TO BUSINESS

ПЕРЕВАГИ

Таргетинг
LinkedIn Ads надає унікальні можливості таргетингу враховуючи дані професій: посади, галузі, розміру компанії та навичок аудиторії
Якість
Високоякісні ліди генеруються шляхом глибокого таргетингу, персоналізованих рекламних повідомлень індивідуально для кожного з лідів
Залученість
Публікації в LinkedIn сприймаються більш серйозно та викликають більше довіри професійної аудиторії, що збільшує залученість на 20-30%
Довгостроковість
Кампанії в LinkedIn залучають цільових B2B клієнтів, допомагають вибудувати довгострокові партнерства, що є особливо важливо у наш час

МЕТОДИКА

01 Визначаємо мету РК. Від мети залежить вибір формату реклами, стратегія показів та метрики
02 Вивчаємо аудиторію та створюємо цільові сегменти в рекламній кампанії LinkedIn
03 Обираємо формат реклами: Sponsored Content, Message Ads, Dynamic Ads
04 Розробляємо якісні адаптивні креативи для аудиторії LinkedIn (діловий та інформативний)
05 Визначаємо бюджет та стратегію показів: оплата за клік (CPC), тисячу показів (CPM) або за лід (CPL)
06 Запускаємо кампанію LinkedIn, використовуємо A/B тестування, щоб порівняти різні креативи
07 Регулярно відстежуйте ключові метрики (CTR, CPC, конверсії, ліди), та оптимізуємо кабінет LinledIn

ІНСТРУМЕНТИ

+15% Підвищує
впізнаваність
Sponsored Content
Цей інструмент дає змогу просувати публікації в новинній стрічці, демонструючи товари, статті або кейси цільовій аудиторії. Підходить для підвищення впізнаваності бренду, довірчого фактора до нього
+20% Підвищення кількості
цільових звернень
Message Ads
Message Ads дають змогу надсилати персоналізовані пропозиції та акції прямо в особисті повідомлення користувачів. Це ефективно для просування ексклюзивних товарів, сезонних розпродажів
+30% Середній CTR
показник клікабельності
Dynamic Ads
Цей формат автоматично підлаштовується під користувача, показуючи персоналізовані оголошення що містить ім'я або аватар. Dynamic Ads підвищують залученість , сприяють тіснішій взаємодії з брендом
Досвід роботи з компанією Stratton Analytics був зручним, приємним і результативним. Хлопці дуже добре організовані та передбачувані в своїх діях.
Відмінна компанія. Співпрацюємо не перший рік з контекстної реклами та seo оптимізації. Завжди в курсі всіх нових трендів і змін у рекламі та SEO просуванні.
Працюючи з компанією STRATTON, ми відчули професіоналізм, увагу до деталей та оперативне виконання завдань. Агенція чудово розуміє наші потреби.
Надійний і відповідальний партнер, оперативно реагує на виконання всіх поставлених ТЗ, а також ініціативно пропонує шляхи для вдосконалення та оптимізації нашого проєкту.
Працюю з данною командою вже 4 роки, відповідальні, компетентні, фахівці своєї справи. Рекомендую.
У листопаді 2017 року почали співпрацю з PPC (контекстна реклама) з Stratton Analytic Company. Через 5 місяців — поліпшили показник конверсії в 2 рази.
За період співпраці істотно масштабували рекламні бюджети та повернення інвестицій у бізнес, дуже задоволений результатами.
Працюю з агенцією протягом трьох років в різних каналах залучення трафіку, професійна команда та позитивні люди. Рекомендую.
У «блакитному океані» інтернет-маркетингу компанія Stratton Analytics стала нашим надійним штурманом.
У червні 2018 року розпочали співпрацю з PPC, хлопці впоралися з роботою на 5+, вирішили залишитися у них на обслуговування.
SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, ТЗ від seo спеціалістів закривали 99,9% проблем.
Своєчасність, орієнтованість на бізнес-задачі, системність та гнучкість — важливі для нас якості при виборі партнера і Stratton закриває кожну з них.
Звертайтеся до Stratton, якщо ваша ціль:
Розширити канали нового трафіку Збільшити продажі через сайт Масштабуватися та обійти конкурентів Знизити ціну конверсії на сайті Підняти видачу сайту у пошуку Google Значно підвищити показник ROI Нова конверсійна аудиторія
GROWTH
HACKING

FAQ's

Чим LinkedIn Ads відрізняється від інших рекламних платформ?

LinkedIn Ads ідеально підходить для B2B-кампаній і просування складних продуктів, через те, що дозволяє таргетувати рекламу на основі професійних даних: посади, галузі, компанії та навичок. Це дає можливість безпосередньо охопити потрібних фахівців і осіб, які приймають рішення, що складно реалізувати на інших платформах.

Який бюджет потрібен для ефективної реклами в LinkedIn Ads?

LinkedIn Ads часто вимагає більш високих ставок, ніж інші платформи. Для тестових кампаній ми рекомендуємо починати з 50-100 доларів на день. Це дозволяє швидко зібрати дані та оцінити ефективність. Важливо пам’ятати, що LinkedIn орієнтований на якісні ліди, а не масовий трафік, тому результат буде більш цінним для B2B-бізнесу.

Які формати реклами найкраще працюють у LinkedIn?

На LinkedIn добре працюють спонсоровані пости (Sponsored Content), текстові оголошення (Text Ads) і InMail (прямі повідомлення). Спонсоровані пости отримують більше залученості, оскільки з’являються в новинній стрічці. InMail ідеально підходить для персоналізованих пропозицій і генерації лідів. Відеооголошення також демонструють високий рівень залученості.

Як швидко ми побачимо результати від LinkedIn Ads?

Результати можна побачити вже через 1-2 тижні, особливо якщо ви націлені на генерацію лідів або залученість. Однак для отримання стабільних даних та оцінки ефективності кампанії краще проводити рекламні цикли протягом 1-2 місяців. LinkedIn — це довгострокова платформа, де ключовим показником успіху є якість ліда та взаємодія з цільовою аудиторією.

10 років Багаторічний досвід
у різних ринкових нішах
+ 500 Успішно завершених
проектів за весь період
$ 18 M Revenue в управлінні
команди Stratton
367 % Середній ROAS
по клієнтам за 2024 рік
Звʼязатися з профільним спеціалістом для обговорення бізнес-задач
ВИРІШИТИ БІЗНЕС-ЗАВДАННЯ