META ADS

Ваш бізнес на виду у потрібної аудиторії
FACEBOOK & INSTAGRAM

ПЕРЕВАГИ

Точність
Meta дає змогу налаштовувати рекламу з урахуванням демографічних даних, інтересів, поведінки та попередніх взаємодій, виділяючи ЦА
Ремаркетинг
Кампанії для користувачів, які відвідували ваш сайт або додали товари в кошик, але не завершили покупку, збільшують шанси на продаж до 30%
Сприйняття
Ідеально підходить для демонстрації товарів за допомогою фото, відео та каруселей. Інтерактивних форматів, як-от Stories та Reels
Гнучкість
Можливість відстежувати результати кампаній у режимі реального часу та коригувати, для підвищення ефективності. Гнучкість поліпшує ROI

МЕТОДИКА

01 Визначаємо цілі РК: збільшення продажів, залучення трафіку на сайт, підвищення впізнаваності
02 Аналіз та сегментація цільової аудиторії. Look-alike аудиторії, охоплюючи нових користувачів
03 Обираємо формат реклами, контенту: каруселі, відео, зображення, Stories та Reels
04 Розробляємо якісні адаптивні креативи та переконливі тексти обов'язково з закликом до дії ЦА
05 Працюємо з розподіленням бюджету та стратегіями показу рекламної кампанії
06 Проводимо A/B тестування, різних креативів та тексті для декількох варіантів оголошень
07 Моніторинг, оптимізація та аналіз результатів. Відстежуємо ключові метрики (CTR, конверсії, ROI)

ІНСТРУМЕНТИ

>15% Підвищує конверсію
та знижує ціну ліда
Dynamic Ads
Динамічна реклама в Meta Ads автоматично показує товари з каталогу користувачам, які вже виявляли інтерес до продуктів на сайті або в застосунку. Це ефективний інструмент для використання ремаркетингу
+25% Середній CTR
показник клікабельності
Look-alike Audiences
Цей інструмент дає змогу створювати аудиторії, які схожі на ваших наявних клієнтів. Meta аналізує дані та поведінку ваших поточних клієнтів і шукає користувачів зі схожими інтересами, звичками, щоб розширити охоплення
+35% Середній відсоток
підвищення залученості
Carousel Ads
Карусельна реклама дає змогу розміщувати декілька товарів, пропозицій в одному оголошенні, даючи користувачам можливість перегортати зображення. Цей формат ідеально підходить для великого e-commerce
Досвід роботи з компанією Stratton Analytics був зручним, приємним і результативним. Хлопці дуже добре організовані та передбачувані в своїх діях.
Відмінна компанія. Співпрацюємо не перший рік з контекстної реклами та seo оптимізації. Завжди в курсі всіх нових трендів і змін у рекламі та SEO просуванні.
Працюючи з компанією STRATTON, ми відчули професіоналізм, увагу до деталей та оперативне виконання завдань. Агенція чудово розуміє наші потреби.
Надійний і відповідальний партнер, оперативно реагує на виконання всіх поставлених ТЗ, а також ініціативно пропонує шляхи для вдосконалення та оптимізації нашого проєкту.
Працюю з данною командою вже 4 роки, відповідальні, компетентні, фахівці своєї справи. Рекомендую.
У листопаді 2017 року почали співпрацю з PPC (контекстна реклама) з Stratton Analytic Company. Через 5 місяців — поліпшили показник конверсії в 2 рази.
За період співпраці істотно масштабували рекламні бюджети та повернення інвестицій у бізнес, дуже задоволений результатами.
Працюю з агенцією протягом трьох років в різних каналах залучення трафіку, професійна команда та позитивні люди. Рекомендую.
У «блакитному океані» інтернет-маркетингу компанія Stratton Analytics стала нашим надійним штурманом.
У червні 2018 року розпочали співпрацю з PPC, хлопці впоралися з роботою на 5+, вирішили залишитися у них на обслуговування.
SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, ТЗ від seo спеціалістів закривали 99,9% проблем.
Своєчасність, орієнтованість на бізнес-задачі, системність та гнучкість — важливі для нас якості при виборі партнера і Stratton закриває кожну з них.
Звертайтеся до Stratton, якщо ваша ціль:
Розширити канали нового трафіку Збільшити продажі через сайт Масштабуватися та обійти конкурентів Знизити ціну конверсії на сайті Підняти видачу сайту у пошуку Google Значно підвищити показник ROI Нова конверсійна аудиторія
GROWTH
HACKING

FAQ's

Скільки часу потрібно, щоб побачити результати від Meta Ads?

Результати можна помітити вже протягом 1-2 тижнів після запуску кампанії. На цьому етапі ми аналізуємо основні метрики: клікабельність (CTR), охоплення і вартість ліда. Однак для досягнення стійкого зростання і максимальної ефективності знадобиться 1-2 місяці. У цей період ми проводимо A/B тести, оптимізуємо аудиторії та коригуємо креативи.

Який бюджет необхідний для ефективної реклами в Meta Ads?

Бюджет залежить від ваших цілей і конкурентності ніші. Наприклад, для кампаній з метою охоплення або впізнаваності можна починати з 10-30 доларів на день, а для генерації лідів або продажів у конкурентних сегментах — від 50-100 доларів на день. Ми також рекомендуємо розподіляти бюджет між різними форматами (каруселі, відео) і тестувати аудиторії для оптимізації витрат.

Як Meta Ads допомагає підвищити продажі та повернути користувачів?

Meta Ads пропонує потужні інструменти ремаркетингу, які дають змогу показувати рекламу користувачам, які відвідували ваш сайт або додали товар у кошик. Динамічні оголошення автоматично показують ті товари, які зацікавили користувача, збільшуючи ймовірність покупки на 20-30%. Lookalike-аудиторії допомагають знаходити нових клієнтів, схожих на ваших поточних.

Як зрозуміти, що кампанія в Meta Ads ефективна?

Ми відстежуємо ключові показники: CTR (клікабельність), CPC (вартість кліка), конверсії та ROAS (повернення на рекламні витрати). Якщо показники не відповідають очікуванням, ми коригуємо кампанію: тестуємо нові креативи, змінюємо аудиторії або додаємо інтереси для таргетингу. Кампанія вважається ефективною, якщо досягає поставлених цілей: збільшення продажів, зростання трафіку або зниження вартості ліда.

10 років Багаторічний досвід
у різних ринкових нішах
+ 500 Успішно завершених
проектів за весь період
$ 18 M Revenue в управлінні
команди Stratton
367 % Середній ROAS
по клієнтам за 2024 рік
Звʼязатися з профільним спеціалістом для обговорення бізнес-задач
ВИРІШИТИ БІЗНЕС-ЗАВДАННЯ