STRATEGY

Ваш шлях до сталого зростання та успіху
BASIS OF MARKETING

ПЕРЕВАГИ

Прозорість
Дає змогу визначити ключові цілі. Це допомагає бізнесу зосередитися на важливих завданнях і ефективно розподіляти ресурси
Оптимізація
Ви вкладаєте гроші в ті інструменти, які приносять найбільший результат, що підвищує повернення на інвестиції (ROI)
Комунікація
Маркетингова стратегія вибудовує комунікацію з аудиторією через контент, рекламу і програми лояльності, що збільшує довірчий фактор
Адаптивність
Чітка стратегія включає аналіз показників (KPI), гнучку адаптацію до змін ринку та поведінки споживачів, регулярно адаптуючи свою стратегію

МЕТОДИКА

01 Досліджуємо ринок, виявляємо тренди та аналізуємо маркетингові стратегії конкурентів
02 Сегментуємо аудиторію за демографічними, поведінковими та психографічними критеріями
03 Визначаємо SMART-цілі (конкретні, вимірні, досяжні, релевантні та обмежені в часі)
04 Виходячи з зібраних даних підбираємо найбільш ефективні канали для вашого бізнесу
05 Формуємо план публікацій і рекламних кампаній, визначаємо формат контенту
06 Визначаємо бюджет для кожної рекламної кампанії та розподіляємо його між каналами
07 Відстежуємо результати за встановленими KPI за допомогою Google Analytics, CRM-систем

ІНСТРУМЕНТИ

+35% Допомагає підвищити
органічний трафік
SEMrush
Допомагає проводити аналіз ринку, конкурентного середовища та ключових слів. З його допомогою можна визначити ефективні SEO-стратегії та підібрати ключові фрази для контенту і реклами виходячи з ринкових даних
+15% Регулярне використання
підвищує продажі
Similarweb
Інструмент для аналізу трафіку і конкурентної розвідки, який надає дані про відвідуваність сайтів, джерела трафіку і поведінку користувачів, звідки приходять їхні клієнти та як вони взаємодіють з конкурентами
+22% Відсоток
утримування клієнтів
CRM-системи
Допомагають керувати взаємодіями з клієнтами, автоматизувати маркетингові процеси та аналізувати результати кампаній. Вони збирають дані про клієнтів, що дає змогу створювати персоналізовані пропозиції
Досвід роботи з компанією Stratton Analytics був зручним, приємним і результативним. Хлопці дуже добре організовані та передбачувані в своїх діях.
Відмінна компанія. Співпрацюємо не перший рік з контекстної реклами та seo оптимізації. Завжди в курсі всіх нових трендів і змін у рекламі та SEO просуванні.
Працюючи з компанією STRATTON, ми відчули професіоналізм, увагу до деталей та оперативне виконання завдань. Агенція чудово розуміє наші потреби.
Надійний і відповідальний партнер, оперативно реагує на виконання всіх поставлених ТЗ, а також ініціативно пропонує шляхи для вдосконалення та оптимізації нашого проєкту.
Працюю з данною командою вже 4 роки, відповідальні, компетентні, фахівці своєї справи. Рекомендую.
У листопаді 2017 року почали співпрацю з PPC (контекстна реклама) з Stratton Analytic Company. Через 5 місяців — поліпшили показник конверсії в 2 рази.
За період співпраці істотно масштабували рекламні бюджети та повернення інвестицій у бізнес, дуже задоволений результатами.
Працюю з агенцією протягом трьох років в різних каналах залучення трафіку, професійна команда та позитивні люди. Рекомендую.
У «блакитному океані» інтернет-маркетингу компанія Stratton Analytics стала нашим надійним штурманом.
У червні 2018 року розпочали співпрацю з PPC, хлопці впоралися з роботою на 5+, вирішили залишитися у них на обслуговування.
SEO оптимізація включає в себе багато факторів, врахувати 100% можливих проблем складно, ТЗ від seo спеціалістів закривали 99,9% проблем.
Своєчасність, орієнтованість на бізнес-задачі, системність та гнучкість — важливі для нас якості при виборі партнера і Stratton закриває кожну з них.
Звертайтеся до Stratton, якщо ваша ціль:
Розширити канали нового трафіку Збільшити продажі через сайт Масштабуватися та обійти конкурентів Знизити ціну конверсії на сайті Підняти видачу сайту у пошуку Google Значно підвищити показник ROI Нова конверсійна аудиторія
GROWTH
HACKING

FAQ's

Скільки часу потрібно на розробку та реалізацію маркетингової стратегії?

Розробка стратегії займає від 2 до 4 тижнів, залежно від складності бізнесу та обсягу досліджень. Реалізація стратегії починається відразу після затвердження, але для досягнення перших помітних результатів зазвичай потрібно 1-3 місяці. Маркетингова стратегія вимагає гнучкості: ми регулярно проводимо аналіз даних і вносимо коригування для поліпшення показників.

Які ключові елементи входять до маркетингової стратегії?

Повна маркетингова стратегія включає:

  • Аналіз ринку і конкурентів — розуміння позицій на ринку
  • Визначення цільової аудиторії та сегментів
  • Вибір каналів просування: SEO, контекстна реклама, соцмережі, email-маркетинг тощо
  • План дій і KPI — чіткі цілі, завдання і метрики для контролю ефективності

Ці елементи дають змогу побудувати системний підхід до просування і продажів.

Як вибрати правильні канали просування для e-commerce?

Вибір каналів залежить від аудиторії та продукту. Наприклад, Google Ads та SEO ефективні для залучення гарячого трафіку, а Instagram та Facebook добре працюють для товарів з візуальною привабливістю. Для складних продуктів ми рекомендуємо використовувати контент-маркетинг та email-розсилки. Тестування каналів у перші 1-2 місяці дає змогу зрозуміти, які з них працюють найкраще.

Як виміряти ефективність маркетингової стратегії?

Ми використовуємо ключові метрики (KPI), щоб відстежувати успіх стратегії:

  • ROI (повернення на інвестиції) для оцінки рентабельності
  • Конверсії та вартість ліда (CPL) для аналізу ефективності реклами
  • Трафік та залученість для оцінки активності аудиторії
  • Середній чек і LTV (довічна цінність клієнта) для оцінки довгострокового прибутку

Ці показники допомагають вчасно вносити коригування і підвищувати ефективність кампаній.

10 років Багаторічний досвід
у різних ринкових нішах
+ 500 Успішно завершених
проектів за весь період
$ 18 M Revenue в управлінні
команди Stratton
367 % Середній ROAS
по клієнтам за 2024 рік
Звʼязатися з профільним спеціалістом для обговорення бізнес-задач
ВИРІШИТИ БІЗНЕС-ЗАВДАННЯ