UX/UI AUDIT
ПЕРЕВАГИ
МЕТОДИКА
ІНСТРУМЕНТИ
відмови на сайті
через сайт
аудиторії на сайті
THINKING
FAQ's
Навіщо потрібен UX/UI аудит, якщо сайт уже працює і приносить прибуток?
Так, ваш сайт може приносити прибуток, але UX/UI аудит допомагає виявити потенційні проблеми, які заважають досягти більш високих результатів. Навіть успішні сайти можуть страждати від проблем з навігацією, повільного завантаження сторінок або складного процесу оформлення замовлення. Аудит виявляє вузькі місця сайту, що дає змогу поліпшити користувацький досвід, збільшити конверсії та утримання клієнтів.
Які результати можна очікувати від UX/UI аудиту?
Після проведення UX/UI аудиту ви отримаєте детальний звіт з рекомендаціями щодо поліпшення інтерфейсу і взаємодії користувачів з вашим сайтом. Основні результати — збільшення конверсій, зниження показників відмов, поліпшення користувацького досвіду і підвищення залученості. У середньому, після виправлень, конверсія може зрости на 10-30%, що значно впливає на зростання продажів та прибутку.
Скільки часу займе проведення UX/UI аудиту?
Час проведення UX/UI аудиту залежить від складності та розміру сайту. Зазвичай на детальний аудит йде від 1 до 3 тижнів. Включають етапи аналізу користувацьких даних, юзабіліті-тестування, перевірки функціональності та підготовки звітів. Ми намагаємося зробити процес максимально швидким, зберігаючи високу якість рекомендацій.
Наскільки складні зміни, які потрібно буде впровадити після аудиту?
Ми надаємо чіткі та конкретні рекомендації, розділяючи їх на швидкі виправлення та довгострокові зміни. Багато поліпшень можна впровадити досить швидко (наприклад, оптимізація швидкості завантаження сторінок або спрощення форм). Складніші завдання, як-от редизайн інтерфейсу або зміна структури сайту, можуть зайняти більше часу, але всі вони націлені на максимальне збільшення ефективності та повернення інвестицій.
у різних ринкових нішах
проектів за весь період
команди Stratton
по клієнтам за 2024 рік